Menu


Het sollicitatieproces

Het sollicitatieproces is grotendeels geautomatiseerd. Solliciteren gaat dus altijd via deze website. Zodra we jouw sollicitatie hebben ontvangen, krijg je van ons een e-mail met daarin het verzoek om een persoonlijke pagina aan te maken op het sollicitatieportaal.

Op deze persoonlijke pagina vind je alle informatie over jouw sollicitatie(s) terug. Wanneer we je bijvoorbeeld uitnodigen voor een sollicitatiegesprek dan vind je hier alle (adres)gegevens, gesprekspartner e.d. Je ontvangt een e-mail wanneer een bericht voor je klaar staat in het sollicitatieportaal.

Stap 1: Solliciteren

Selecteer de vacature waarop je wilt solliciteren en klik dan op 'Solliciteren'.
Heb je eerder bij ons gesolliciteerd, vergeet dan niet om eerst in te loggen!

Stap 2: Gegevens invullen

Vul alle gegevens in en voeg je CV en motivatie toe.

Stap 3: Sollicitatie versturen

Klik op 'Aanmaken' om je sollicitatie te versturen en definitief te maken.

Stap 4: Account bevestigen

Je ontvangt een bevestigingsmail met daarin het verzoek om een persoonlijk account aan te maken. 

Zodra je dit gedaan hebt zal je sollicitatie worden beoordeeld.